Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky (VOP) kurzov a školení Beauty school – Mgr. Izabela Sýkorová

1. Úvodné ustanovenia a definícia pojmov

a/ Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami kurzov a školení sa riadia právne vzťahy medzi Beauty school – Mgr. Izabela Sýkorová a účastníkom kurzu.
b/ Organizátor zverejňuje informácie týkajúce sa kurzov na svojich internetových stránkach www.beautyschool.sk
c/ Elektronické prihlášky na kurz, zverejnené na internetových stránkach organizátora predstavujú návrh na uzavretie zmluvy zo strany organizátora.
d/ Organizátor poštou, telefonicky alebo emailom skontaktuje každého účastníka, ktorý vyplnil elektronickú prihlášku a poskytne mu bližšie informácie ku kurzu.
e/ Vyplnenie elektronickej prihlášky alebo prihlášky v tlačenej podobe predstavuje platné prijatie návrhu medzi organizátorom a účastníkom.
f/ VOP sú neoddeliteľnou súčasťou prihlášky organizátora a tvoria po platnom a účinnom uzavretí zmluvy jej prílohu.

2. Spôsob určovania ceny

a/ Cenník je zverejnený na internetovej stránke Beauty school – Mgr. Izabela Sýkorová
b/ Zľavy organizátor zverejňuje na internetovej stránke pri každom kurze.
c/ Uzatvorením zmluvy podľa bodu e/ vzniká účastníkovi povinnosť zaplatiť stanovenú cenu kurzu a zúčastňovať sa na danom kurze.

3. Platobné podmienky a spôsob úhrady kurzovného

a/ Poplatok za kurz je možné uhradiť:
– osobne v hotovosti v kancelárii Beauty school, Staničná 11, 949 09 Nitra, na 1. poschodí
– prevodným príkazom na účet SK47 0900 0000 0052 2646 3529 SLSP
– osobne na otvorení kurzu.
b/ Cenu kurzu je potrebné uhradiť najneskôr v deň otvorenia kurzu, ak  neplatí bod 3.c. Ak účastník nastúpi na kurz, je povinný uhradiť cenu kurzu v plnej výške bez ohľadu na to, či kurz absolvuje v plnom rozsahu alebo absolvuje len jeho časť. Doklad o úhrade za kurz je poslucháč povinný predložiť pri otvorení kurzu alebo lektorovi na prvej vyučovacej hodine.
c/ Ak organizátor povolí účastníkovi platbu na splátky, úhradu je možné si rozdeliť na polovice alebo tretiny (po dohode s organizátorom). Prvú časť je potrebné uhradiť pri otvorení kurzu v zmysle bodu 3.b. Zvyšnú sumu je účastník povinný uhradiť pravidelne v splátkach a termínoch v zmysle dohody s organizátorom.
d/ Zlavy z ceny kurzu je možné si uplatniť len počas trvania kurzu a za podmienok určených organizátorom.
d/ Podmienky pre vrátenie ceny kurzu sú nasledovné:
Ak účastník kurzu najneskôr v deň otvorenia kurzu oznámi organizátorovi, že sa na kurze nezúčastní, má nárok na vrátenie už uhradenej sumy.
Po prvom a v ďalších dňoch výučby nemá účastník nárok na vrátenie poplatku za kurz.
Vymeškanie výučby zo strany účastníka nie je dôvodom na zníženie ceny kurzu alebo vrátenie časti poplatku.

4. Podmienky kurzu a povinnosti účastníka

a/ Účastníkovi vzniká právo na účasť v požadovanom kurze až po pripísaní čiastky kurzovného na účet organizátora alebo po zaplatení v hotovosti organizátorovi.
b/ Účastník súhlasí s formou, postupmi a metódami výučby tak, ako ich určí organizátor.
c/ Účastník berie na vedomie a súhlasí, že dohodnutý termín kurzu nie je možné meniť, ak inak neurčí organizátor.
d/ Podmienky neuvedené v popise kurzu a vo VOP nie sú zo strany organizátora garantované.
e/ Organizátor si vyhradzuje právo v prípade potreby vykonať presuny v rámci miesta konania, času výučby a lektorov.
f/ V prípade akejkoľvek absencie nebudú zameškané hodiny účastníkovi preplatené.
g/ V prípade neskoršieho nástupu účastníka na kurz organizátor nie je povinný pre neho individuálne opakovať už prebraté učivo.
h/ Účastník kurzu bude pripustený k záverečnej skúške po absolvovaní teoretickej výučby prezenčnou alebo dištančnou formou a praktickej výučby prezenčnou formou. Maximálne povolená absencia je 20 % z celkového časového rozsahu kurzu. O pripustení na záverečné skúšky rozhoduje organizátor.
ch/ účastník je povinný dodržiavať dôvernosť a mlčanlivosť a to aj po ukončení kurzu, pracovný, organizačný, resp. prevádzkový poriadok, pravidlá hygieny a BOZP v zariadeniach, v ktorých prebieha kurz. Účastník je ďalej povinný plniť stanovené úlohy, rešpektovať druh alebo spôsob získavania odborných skúseností počas vykonávania praxe, vykonávať prax pod vedením a podľa pokynov lektora.
i/ Účastník plne zodpovedá za všetky škody spôsobené organizátorovi, ako aj jeho zmluvným partnerom a organizáciám v súvislosti s účasťou na kurze a je podľa príslušného zákona povinný ich nahradiť. Ak dôjde k spôsobeniu škody, je organizátor oprávnený uplatňovať si voči účastníkovi kurzu náhradu škody. Účastníci kurzov nie sú osobitne poistení a konajú na vlastnú zodpovednosť.
j/ Účastník je povinný dodržiavať disciplínu, vzájomnú ohľaduplnosť a dôsledne dodržiavať režim výučby, aby nespôsoboval svojim konaním rušenie výučby alebo nespôsoboval prekážky vo výučbe (napríklad arogantným a urážlivým správaním voči ostatným účastníkom a lektorovi, je pod vplyvom alkoholu alebo omamných látok, nemá vyhovujúce ochranné osobné prostriedky – odev, obuv, … pre praktickú časť kurzu, nedostatočnú hygienu, nespĺňa zdravotné požiadavky, príp. fyzicky či sexuálne obťažuje ostatných účastníkov či lektora a pod.). V priestoroch určených na výučbu je zakázané fajčiť a používať alkoholické nápoje. V prípade zistenia vyššie uvedených skutočností má organizátor kurzu právo v daný deň nevpustiť účastníka na výučbu resp. vylúčiť účastníka z kurzu bez nároku na vrátenie už zaplatených poplatkov.
k/ Organizátor nenesie zodpovednosť za straty a škody na majetku alebo zdraví účastníka kurzu vzniknuté počas kurzu. Je zodpovednosťou účastníka kurzu dohliadať na svoj osobný majetok a nenechať ho bez dozoru a počínať si tak, aby nedochádzalo k škodám.
l/ Účastník kurzu prehlasuje, že je zdravotne spôsobilý zúčastniť sa kompletnej výučby kurzu, jeho teoretickej a praktickej časti. V prípade akýchkoľvek prekážok, napr. zdravotných či osobných problémov je povinný o tejto skutočnosti informovať organizátora kurzu, ktorý má právo rozhodnúť o jeho zaradení, prípadne o jeho vylúčení z kurzu.
m/ Ak to vyžaduje akreditácia niektorých kurzov, je účastník povinný predložiť pri nástupe na kurz potvrdenie od lekára, zdravotný preukaz, odpis z registra trestov a pod. Poplatky za vystavenie týchto potvrdení nie sú zahrnuté v cene kurzov.

5. Záverečné ustanovenia

a/ Účastník súhlasí, že pre získanie osvedčenia o absolvovaní kurzu je povinný plniť VOP a osvedčenie o absolvovaní kurzu mu bude vydané až po uhradení celej ceny kurzu.
b/ Organizátor eviduje vydané osvedčenia po dobu minimálne 5 rokov. V prípade straty osvedčenia môže vystaviť za poplatok duplikát osvedčenia.
c/ Ak sa nevytvorí skupina s minimálnym počtom účastníkov, organizátor si vyhradzuje právo neotvoriť daný kurz alebo môže posunúť dátum začatia výučby. Pristúpenie do kurzu je možné iba so súhlasom organizátora. Počet účastníkov kurzu je v kompetencii organizátora.
d/ Vyplnením a odoslaním elektronickej alebo písomnej prihlášky dávam organizátorovi kurzu súhlas na spracovanie osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov pre účely administratívneho spracovania prihlášky.
e/ Ja, účastník kurzu, súhlasím, aby fotografické a filmové zábery zhotovené s mojim vedomím počas kurzu v priestoroch učební boli v prípade použité na marketingové účely organizátora (zverejnené na webových stránkach organizátora, v brožúrach organizátora a pod.).
f/ Prípadné sťažnosti či reklamácie je potrebné podať písomne najneskôr v deň záverečnej skúšky absolvovaného kurzu.
g/ Ja, účastník kurzu, vyhlasujem, že Všeobecné obchodné podmienky kurzu, som si pred uzavretím zmluvy prečítal, obsahu porozumel a na znak súhlasu som po vyplnení prihlášky postupoval podľa bodu 1.e.

 

Reklamačný poriadok

Internetovej stránky www.beautyschool.sk

Všeobecné ustanovenia

  1. Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník

v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa

v platnom znení /ďalej iba „Zákon o ochrane spotrebiteľa“/, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane

spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku

alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v platnom znení a zákona

č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení.

 

  1. Predávajúcim je obchodná spoločnosť Mgr.Izabela Sýkorová – Beauty school

IČO: 44299559, DIČ1049623377, IČ DPH: SK1049623377

zapísanou Okresným úradom Trenčín,OZP1-2021/016611-2, číslo Živ.reg.430-34129, email:

Izabela.sykorova@gmail.com, telefónne číslo: +421 907 761 043 (ďalej len „predávajúci“).

 

  1. Predávajúci je súčasne prevádzkovateľom elektronického systému prostredníctvom, ktorého

prevádzkuje internetovú stránku a poskytuje služby na doméne s názvom www.beautyschool.sk

(ďalej aj “Internetová stránka“).

 

  1. Poskytovateľom služieb ponúkaných prostredníctvom internetovej stránky je Predávajúci.
  2. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá má záujem o služby

ponúkane Predávajúcim a ktorá vyplnila objednávku služieb na Internetovej stránke a uzatvorila

s Predávajúcim zmluvu.

 

  1. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekoná

v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

  1. Službami sa rozumejú služby, ktoré Predávajúci ponúka prostredníctvom Internetovej stránky a má

zverejnené v ponuke na Internetovej stránke – ide o poskytovanie kurzov a školení.

  1. Zmluvou sa rozumie Zmluva o poskytnutí služieb – ide o zmluvu, predmetom ktorej je poskytovanie

Kupujúcim zvoleného kurzu alebo školenia.

  1. Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti kupujúceho – spotrebiteľa pri uplatňovaní práv

z vád služieb v zmysle uzatvorenej zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá bola uzatvorená na diaľku

s predávajúcim prostredníctvom internetovej stránky predávajúceho www.beautyschool.sk

 

  1. Odkazy
  2. Tento Reklamačný poriadok tvorí súčasť Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na

internetovej stránke Predávajúceho.

III. Zodpovednosť predávajúceho za vady služieb

  1. Predávajúci je povinný poskytnúť služby v súlade s uzavretou zmluvou o poskytnutí služieb (Ďalej

tiež ako „zmluva“) t.j. v požadovanom rozsahu, dohodnutým spôsobom a v dohodnutom čase tak,

ako bolo uvedené v objednávke kupujúceho.

  1. Postup pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady (Reklamácia)
  2. Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu na:
  3. a) Rozsah, kvalitu, správnosť a včasnosť poskytnutej služby
  4. b) Správnosť ceny za službu

 

  1. Záručná doba je 24 mesiacov. Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu doručením reklamácie

na adresu: Mgr.Izabela Sýkorová, Soblahovská 116/61, 911 01 Trenčín alebo emailom

na adresu: izabela.sykorova@gmail.com. Kupujúci môže využiť právo uplatniť reklamáciu tiež osobne

na prevádzke predávajúceho.

 

  1. Pri uplatnení reklamáciev vyplní kupujúci reklamačný protokol, ktorý je kupujúcemu sprístupnený

na internetovej stránke predávajúceho alebo iným spôsobom oznámi predávajúcemu reklamáciu

ponúkanej služby. Pri reklamácii kupujúci uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (meno,

priezvisko, bydlisko, email, telefónne číslo) a opíše v čom spočíva vada poskytnutej služby. Pri

reklamácii kupujúci tiež uvedie, ktorý z nárokov zodpovednosti za vady si uplatňuje. V prípade

uplatnenia reklamácie reklamačným protokolom alebo iným dokumentom obsahujúcim

reklamáciu (ďalej tiež ako „reklamačný protokol“), reklamačný protokol odošle kupujúci

predávajúcemu spôsobom podľa bodu 2 alebo mu ho odovzdá pri osobnom uplatnení reklamácie.

 

  1. Po prevzatí reklamačného protokolu alebo osobnom uplatnení reklamácie predávajúcim bude

kupujúcemu vystavené potvrdenie o uplatnení reklamácie ihneď; ak tomu bránia závažné okolnosti

tak bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

  1. Ak kupujúci uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba

je povinný poučiť kupujúceho o jeho právach podľa všeobecného predpisu; na základe rozhodnutia

kupujúceho, ktoré z týchto práv kupujúci uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie

podľa ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie,

v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku

alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia

reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj

neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo

na poskytnutie náhradnej služby.

 

  1. Spotrebiteľ má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ktoré uhradil pri

odosielaní reklamačného poriadku), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv

zo zodpovednosti za vady služieb.

 

  1. O vybavení reklamácie a o spôsobe jej vybavenia je Predávajúci povinný informovať Spotrebiteľa,

a to vhodnou a preukázateľnou formou /písomne/, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia

reklamácie. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad a to najneskôr do

30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

  1. Za ukončenie reklamačného konania /reklamácie/ sa považuje jej vybavenie. Pod vybavením

reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania vrátením kúpnej ceny za službu,

vyplatením zľavy z kúpnej ceny za službu poskytnutím náhradnej služby alebo jej odôvodnené

zamietnutie.

 

  1. Práva kupujúceho pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady
  2. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne

odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže

namiesto odstránenia vady požadovať náhradnú službu.

  1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, má kupujúci právo na poskytnutie náhradnej služby , na

zľavu z ceny za službu alebo má právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie peňazí. Tie isté

práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre

opätovné vyskytnutie sa vady alebo pre väčší počet vád, poskytnutú službu riadne užívať.

 

  1. Záverečné ustanovenia
  2. Tento reklamačný poriadok je platný a účinný momentom vzniku akreditovaných vzdělávacích

Programov a zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho dňa 04.06.2020.